Blås

Efter ett mycket seg vecka med sjukdom dag ut och dag in är det äntligen fredag. Vilket innebär åka till Göteborg :D
Jag har iaf friskatpå mej någorlunda och ska nu hälsa på bror min och handla studentklänning! Panik dock eftersom jag inte hämtat nån lönespec. Det brukar dock alltid komma upp innan på itnernetbanken de framtida insättningarna men har iten gjort det heller. GAHH! Vart är min lön?! Så idag måste jag vara uppe till kl 24 eftersom jag håller på att få panik här. En shoppinghelg i Götet för att leta studentklänning blir lixom inte riktigt samma sak o.0
Men men, i värsta fall får jag låna av pappsen.

Iaf, kl 11.40 imorrn bär det iväg, vilket innebär att jag måste vara ledig hela dagen från skolan. Blir ju så stressig morgon innan, trallalaaa. Första gången jag åker buss ensam ner dit faktist. Men jag har kommit på att det måste gå bra nu för jag har laddat upp med:
  • Penelope (film med James McAvoy :D)
  • Nytt avsnitt av Greek
  • Nytt avsnitt av Gossip Girl
  • Plain White T's
  • Poets Of The Fall
  • Sabaton
  • MASSA annat
  • Loka och halstabletter
Jag älskar Poddis helt enkelt!

Jaja, kommer nog bli en fin helg där nere, grilla fredag och shopping lördag. Sen hem till verkligenheten igen. Suck :P

Färgat håret idag med, skimrar i lila, jävla pissbulle!

Puss o natt (jag och mitt lönevakande tillbringas framför Veronica Mars)


Kommentarer
Postat av: Helgur

Ååh.. jag vill oxå se Penelope...

2008-04-25 @ 09:09:08
URL: http://helgur.blogg.se
Postat av: Helgur

tack! :D

2008-04-25 @ 11:21:41
URL: http://helgur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0