Destination fri

Jag vet, nu är jag verkligen på gång med bloggandet här, 3 inlägg på en dag.
Men jag har tänkt att börja jobba mej upp på mest aktiva-listan med tanke på all positiv respons jag fick på mitt senaste inlägg! Jag kan fortf inte förstå det, redan 5 kommentarer!! Dock 45 unika besökare, era 40 elaka jävlar som inte kommenterar!

Det jag egentligen skulle säga var att idag så kom en utländsk man och ville att jag skulle ta hela hans häfte med rikskuponger och lägga in pengarna på hans kort istället. Hoppsan ojsan, ett bankjobb hade ju suttit fint alltså men jag jobbar ju faktist på Donken...
Hur tänkte han där?



- Oj, höhö. Ett sms!
- Slå av den där jävla telefon. Hihiihihi!


Kommentarer
Postat av: Helge

Donken.. Banken.. same shit? ;P

asså gud vad trist med biletterna :(

2008-04-06 @ 22:08:36
URL: http://helgur.blogg.se
Postat av: erika

hehe, Härliga inlägg du har damen (Y)

2008-04-06 @ 23:08:56
URL: http://irmaerica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0