En kärlek

Jag tänkte att även jag skulle passa på att slänga in en "Dagens Outfit" eftersom jag tycker att min modestil är i klass Kenzas!

CoB-tröja från Kvibergs (svarta) marknad: 25 kr (4 för 100 kr)
Illasittande mjukisbyxor från Inter Sport: 200 kr (Mamma betalade)
Blåa strumpor hittade i mammas byrålåda: Okänt pris (dock troligtvis från Ica Maxi)
Kropp (min alldeles egna mjuka): Ovärdelig


Sådär ja, nu ska jag iväg och jobba 3 timmar och när jag kommer hem ska det bli spännande att se hur alla kommentarer och läsare vällt in efter detta revolutionerande inlägg.
Och kom ihåg, visa gärna era vänner hit!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Vickis

här har du iaf en kommentar! :p
vet inte vad jag ska skriva om ditt inlägg...men jag gillar dig, Lovisa! Skarpt! ^^ :D

2008-04-06 @ 16:54:01
Postat av: stina

uuuh, sexy mama

snacka om att kontra kenzas dagens outfit med stil. jag hissar.

och ja, jag gillar dej med skarpt :p

2008-04-06 @ 17:08:36
Postat av: Helge

äntligen en modeblogg som passar mig! :D

själv har jag gått runt i pyjamasbyxor och fårskinnstofflor HELA dagen. ;)

diggar din blogg btw :]

2008-04-06 @ 20:59:55
URL: http://helgur.blogg.se
Postat av: Jessica

haha du är så rolig :P

2008-04-06 @ 22:43:59
Postat av: Joanna

Haha klockrent:)

2008-04-07 @ 06:41:20
URL: http://Joannam.blogg.se
Postat av: Joel

hahaha.. hehehe... jo, sant...

om inte den här klädseln är top notchig så vet jag inte vad som är det ;D

2008-04-13 @ 10:51:28
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Fröken Wallenberg

Vill ha, vill ha!!!
*Rusar till Kvibergsmarknad samt din mammas strumplåda*

Konstruktiv kritik:
Men Lovisa, hur gärna jag än vill så kan jag inte läsa i kommentarsfälten. Jag vet att du har kommentarer, för jag ser deras bloggadresser i gult, men deras repliker, näe, de försvinner in i bakgrunden! *vänligt menande*

2008-04-13 @ 12:06:55
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0