Galna hästar

Schools out!
Kemi, Religion och Matte idagens. Om någon undrar så är Matte E bara möjligt att förklara med frukt, idag var det frukkompott på burk, såndär som ligger i sockerlag!
Seg och inte jätteunderhållande dag förutom att jag blev lyckliga bruden när det kommit lite fler Takida-biljetter. Wihaaa, Cupolen 18 april here I come! Jag kommer hoppa längst fram och le ända upp till öronen, det kommer bli en fin kväll. Det känner jag redan nu :)

Annars är det fortf min lyckliga dag för idag finns även ett nytt GREEK att se fram emot, livet leker med andra ord.
Så nu ska jag äta pastasallad, klä på mej mysbrallor och bara mösa ner mej i sängen. Wunderbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0