I ghettot

Idag var det ännu men ångestfylld måndag eftersom man inte gjort på tok allt som behövde göras i helgen. Men vad gör väl det?
Hela matte-lektionen pratade vi om McDonalds och tillslut blev alla så sugna att vi bestämde oss för att åka dit på lunchen. Men glatt humör gjorde vi snällt 3-4 uppgifter och övergick sedan till att bygga kontorsmöbler till Ergonomiprojektet.
Sen bar det av till Donken där Elin skrattade så högt att hon efter ett tag hörde sitt eget skratt ringa i öronen även fast det var tyst. Hon lyckades också smälla i sig en Big Mac & Co, en glass med chokladsås, en cheese och det mesta av alla andras rester på mindre än en timme. Trots detta ser Elin fortf ut som en pinne, vi bara väntar på att hon ska flyta ut snart :P

Efter tråkig Fysik B och en hel del slappande på golvet i skolan var dagen slut och Stina och jag begav oss till Feel Good för att sola.
Ujuj, en alldeles ny upplevelse vill jag lova! Jag som aldrig solat solarium förr, fick en lätt olustig känsla av det. Efter 15 minuters frenetiskt gnuggade för att få bort sminket kröp vi in i varsin liten cell. Jag känner att jag är den ända i världen som kände hur hela solariumet gungade. Ärligt så det kändes som jag låg i en liten båt^^
Men väl ute hade jag om möjligt ännu rödare kinder än vanligt och ca 5 miljoner fräknar mer, jag känner att jag kommer bli så läcker till studenten alltså.
Ni kommer nog känna igen mej som den röda, flammiga typen i nått sorts vitt plagg. Vi ses då! :)

Kommentarer
Postat av: AeroTech

ja.. du vet, jkpg suger... ingen rolig stad alls, och det borde vara pant på saftflaskor... det var en mycket bra ide tycker jag..

2008-04-07 @ 22:13:51
URL: http://aerotech.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0