Släpp mig loss

Fin dag i skolan, började 9.20 och sedan var det design. Vi gjorde absolut ingenting utan satt och diskuterade, allt från spöken och andar till giiiiigantiska firrar! Lunch och sedan en underbart god glass, mums!
Ergonomi, sista lektionen, jag gjorde ett stengolv till projektet och Alex fixade till skrivbordet. Stenfärgen luktade sura fötter, blöh!

Stina och jag åkte sedan och simmade. Efter en något hetsig diskussion i bilen lyckades vi tillslut ta oss till simhallen och byta om med lite komplikationer. Simma var fint, jag kanske inte uppskattade det jättemycket just då men gör såhär efter när jag kan skryta med att vi nästan simmade 1 km ;)
Jag har även utsatt en ny goding till Motalas Snyggaste man, den gamle har tydligen flyttat och syns inte alltför ofta. Inte en på fika-tisdagarna (som det vart lite klent med på sista tiden) Den nya är iaf en favorit i repris, men det verkar som bara jag tycker att han förtjänar titeln än så länge! Jaja, fint var det iaf^^

Kvällen avnjuts med vindruvor, jag är top notch!

Kommentarer
Postat av: Helge

så du menar att det finns snygga män i motala? har jag inte märkt ;P

2008-04-10 @ 20:40:33
URL: http://helgur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0