Färger i en vind

Hejhej, Lovisas hårverkstad har varit igång igen! Klippte pappa igår, vilket tog ungefär 20 min och fick 150 spänn. Sån timpenning borde man ha på Donken för allt slit! Idag har jag även klippt mamma, vart kort men gulligt^^ För det så fick jag en hårfärg så nu sitter jag här och väntar ut verkningstiden. Ser oerhört rolig ut också, värsta knallorangea färgen typ och fint bakåtslick á la Stockholmsbrat! Men jag är lite nervös och hoppas som fasen på att det ska bli bra, såklart bara för jag hittat en röd färg som passar exakt så verkar den ha utgått så jag var tvungen att försöka hitta en ny!

Annars så blir det utgång ikväll, då jag tänker vara rödhårig och het ;) Blir Brygget för att chilla lite med Jessi o Stina. Tydligen spelar även ett coverband vid namn "Skrot", hahaha men namnet är ju inte allt, 70 och 80-tals rockklassiker var det iaf! Och nej för sista gången, jag tänker inte följa med på "Påskparty" på Harrys. Jag tänker inte stödja dem om de ska ta dit lättklädda tjejer som ska dansapå podium. SKAM! Ska de ha det vill jag fan ha lättklädda killar på podium!
Men men, trevligt ska jag iaf ha ikväll eftersom jag nu tjänat ihop lite mer slantar till alkoholen^^
Puss

Kommentarer
Postat av: stinan

ångest

förövrigt så var coverbandet bra..det jag kommer ihåg av dom i vilket fall

2008-03-22 @ 11:22:11
URL: http://wingsofwax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0