Inuti partikelstormen

Idag har varit grymt lugn, vaknade och orkade inte gå upp så jag kollade på En Fyra För Tre! Jag tror att jag har garvat mig själv till döds faktist, fruktansvärt underhållande! Sen blev det pastasallad och sen följa med mamma och handla mat och garn. Sen även en kort tripp in till stan där det inhandlades en mascara och ett par GIGANTISKA solglasögon.

Jag håller nu på att fundera ut en plan för hur jag ska kunna få våren att börja typ nu så jag kan använda mina nya vänner. Förslag tas emot med glädje.
Nytt GREEK idag förresten. Äntligen! <3

För övrigt var igår den bästa dagen på väldigt, väldigt länge. Den gjorde mej gladast :)
But no one is ever gonna love you more than I do
No one's gonna love you more than I do
Vackert.

Kommentarer
Postat av: Vickevire

Fräääsiga brillz då!

2008-03-25 @ 19:20:35
Postat av: pärsika

band of horses :)

2008-03-25 @ 23:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0