Nedåt

Måste säga att det vart en fruktansvärt lyckad kväll igår, helt underbart rolig faktist! Först Så Ska Det Låta med älskade Peter Johansson! Och sen Brygget där vi hade astrevligt, iaf jag. Det var nog min kära vän Heineken kanske (som jag för övrigt känner att jag inte kan stava till, tror jag).
I största allmänhet så var kvällen fylld av trevligt folk, träffade Robin och kidnappade honom från hans sällskap, har inte pratat med karln på ett år typ. Catching Up^^
Skrot, the cover band, var sköna faktist. Men kvällens höjpunkt var när jag för EN GÅNGS SKULL ägde Robin på hans jävla musikfrågor!
"Det måste vara det där bandet från Göteborg, inte Dark Tranquillity, inte In Flames men de där andra. Jaaaa, Soilwork heter dom! Dom är det!"
"HAHAHHAH, fan det är ju Spiritus Sancti, MOTALA!"
Love it, det kommer jag fan aldrig glömma, inte Robins bankomatkod heller^^

Annars så hittade jag för övrigt 97 kronor i småpengar i min byxficka, 6 stycken 10:or, 2 stycken 5:or och 27 stycken 1kronor. Hmm?

Kommentarer
Postat av: pärsika

haha, jag fattar inte att det inte skramlade om dig när du gick runt med alla dina mynt :D

2008-03-25 @ 23:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0