Sex fötter under är inte djupt nog

Jag klippte mej igår. Så nu är det kort-kort, rött-rött kvar haha! Nevars, jag ser ut som vanligt fast ungefär 17 bullar mer vårdad ut, och det är ju aldrig fel. Men men, eftersom jag inte kan få tillbaka mitt blonda hår nu så blir det nån slags brun om en månad istället. Skulle först försöka avfärga det röda så att det blir nån äcklig orange och sen lägga i nån mörkbrun och hoppas på att alltför mkt rött inte lyser igenom iaf. Så på "Hej Student" så kommer jag vara brunhårig... förhoppningsvis! Jag vill för övrigt inte ha brunt hår. Perfektamento!
Buhu, kommer sakna mitt röda rufs men det blir för jobbigt på sommaren iaf. Mitt hår bleks så fort så jag kommer få färga håret varannan vecka eller vara knallorangehårig. Eww. Jaha, det här var dagens mest värdsliga problem från mej som vanligt. Jag kommer få betala minst 2000 för att färga håret till en färg jag inte ens vill ha medan barnen i Afrika inte ens har en möjlighet att färga håret. Jag borde byta I mot U!

Sista på projektet imorrn förresten. PEPP!

Kommentarer
Postat av: Vickan

woho, sista projekt! :D ^^

2008-03-28 @ 23:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0