Två sängar och en kaffemaskin

Igår var en skojjig dag. Elin, Stina och jag hade fruktansvärt kul när vi skulle försöka pilla ihop projektarbetet till en film. Det gick förskräckligt långsamt och vi fattade inte riktigt redigeringsprogrammet heller. Men vad gjorde det? Vi åt drömmar och tröttade ut Elin totalt tills hon blev seg som kola. Sen vandrade jag hem från Elin, frös som fan men lite stolt över att jag gick ändå :)
Detta resulterade dock i att jag, klubbad som en snigel på valium stängde in mej under täcket i 2 timmar och frös. Sen blev det igång med projektandet igen, skrev dit lite på rapporten och redigerade bilder. Väldigt produktiv dag med andra ord. Jag hann inte med något spelande heller, men när Stina åker till London, fasiken vad jag ska spela då och levla ifatt som fasiken (om du mot förmodan faktist läser det här Stina) ;) Mohahah, jag är nörd.

För övrigt här i livet så har jag lagt till med nån sorts japansk liten bugning när jag delar ut McDonaldsmaten. Hjälp mej träna bort denna,snälla. Det måste se fruktansvärt skrattretande ut och ju mer jag tänker på att jag gör det så gör jag en ännu djupare bugning nästa gång. Ja, det är alltså fastställt, jag är nog lite fel i huvudet ändå^^

"Ditt lilla fnöske! Jag ska tända eld på dej och se dej brinna!"
Jag är genialisk också.

Vickan har för övrigt skrivit värsta gulliga inlägget idag och det måste DU läsa!

Kommentarer
Postat av: Vickan

haha världens snyggaste bild du kunde hitta på mig va! fy fan ^^
men tack, du är för gullig! :D

2008-03-20 @ 15:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0